Dočasný přesun kanceláří registru vozidel a řidičů
Oddělení dopravně správních agend v přízemí budovy městské úřadu v Kaplické ulici čeká významná přestavba. Tento zastaralý prostor již nenaplňuje aktuální standardy pro moderní pracovní prostředí úřadů, proto se bude v nadcházejících měsících kompletně rekonstruovat.
Pro klienty městského úřadu to znamená několik dočasných změn:
Od 19. 2. registry vozidel a řidičů obslouží pouze klienty objednané předem přes on-line rezervační systém.
Kanceláře jsou do 28. 4. přestěhovány do náhradních prostor úřadu:
- Registr řidičských průkazů je přestěhovaný na přepážce č. 2 (původně pracoviště občanských průkazů a cestovních dokladů).
- Registr vozidel je přestěhovaný do kanceláře č. V008 (původně pracoviště Odboru sociálních věcí a zdravotnictví), umístěné hned vedle pracoviště občanských průkazů a cestovních dokladů)
- Kvůli přestěhování je ovlivněn i provoz pracoviště občanských průkazů a cestovních dokladů. Předpokládáme prodloužení čekacích lhůt na vyřízení žádosti.
Obě kanceláře se nachází v přízemí budovy, tj. jen v minimální vzdálenosti od stávajících prostor odboru dopravy.
Infolinka: 380 766 510
Po celou dobu provizorního chodu oddělení budou obsluhováni pouze předem objednaní klienti.
On-line rezervace na MěÚ Český Krumlov→
Omlouváme se za dočasné komplikace, které s sebou rekonstrukce přináší, přesto se vynasnažíme, aby se omezení klientů dotkla co nejméně. Modernizace oddělení odboru dopravy pak s sebou přinese nový, moderní prostor, který bude příjemný a pohodlný jak pro klienty, tak pro zaměstnance úřadu.
Po dobu rekonstrukce nebude úřad kompletně bezbariérový. Invalidní klienti se musí hlásit na podatelně úřadu.