Oddělení kancelář tajemníka (oKT)
aktualizováno 8. 1. 2020
Na úseku sekretariátu tajemníka organizuje porady tajemníka, kompletuje a distribuuje materiály pro jednání RM a ZM, vede centrální evidenci smluv, obstarává záležitosti spojené s úřední činností tajemníka, spolupracuje na přípravě jednání RM a ZM a připravuje podklady pro porady městského úřadu.
Na právním úseku spolupracuje v agendách RM a ZM, výborů ZM a komisí RM, vede doklady související s účastí města v obchodních společnostech, vytváří právní předpisy města po formálně právní i obsahové stránce, které nespadají do věcné kompetence jiné org. jednotky městského úřadu, spolupracuje na přípravě právních předpisů města, které po obsahové stránce připravuje jiná organizační jednotka úřadu, vede evidenci originálů právních a vnitřních předpisů města a městského úřadu, vede evidenci písemných žádostí o informace podle zákona o svobodném přístupu k informacím a zpracovává výroční zprávy, dohlíží, eviduje, koordinuje a vyřizuje stížnosti a petice v souladu s vnitřním předpisem úřadu, poskytuje informace o platných právních předpisech zaměstnancům města a veřejnosti, aj.
Na úseku autoprovozu městského úřadu zajišťuje péči o referentská vozidla.
Na úseku personálním a mzdovém komplexně zajišťuje personální a mzdovou agendu pro městský úřad a městskou policii.
Náplň práce oddělení kancelář tajemníka je detailněji uvedena v Organizačním řádu Městského úřadu Český Krumlov.
Po kliknutí na vybrané jméno se zobrazí kompletní informace o kontaktu.